Generalforsamling og årsmøde 2018

Foreningen Nutidig Kristen Spiritualitet holder generalforsamling lørdag d. 3. november kl. 13.00 på Audonicon, Grønnedalsvej 14 i Skanderborg.

Vi indleder med generalforsamling kl. 13-14.

Generalforsamlingen afholdes efter vedtægterne. Vedtægterne finder du her. Ønsker du at indsende forslag til beslutning, jfr. dagsordenens pkt. 5, skal de i skriftlig form være formanden, Peter Ruge (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.) i hænde senest fredag 26. oktober 2018

Årsmøde

Efter en kort kaffepause kl. 14 holder vi årsmøde med tre workshops under den fælles overskrift: ”Kroppens visdom” – foranlediget af den kommende udgivelse af bogen om kropsbøn: ”Himlen i dig”:

• Sang: Bolette Schiøtz holder workshop med kontemplativ sang
  • Dans: Morten Musicus og Ina Eskildsen – tilsammen Terra Magica - holder workshop om storydancing.
  • Labyrint: Lisa Bremer holder workshop med vandring i labyrint.

Programmet er lagt til rette, så man kan deltage i to workshops.

Vi runder eftermiddagen af med fælles meditation - og slutter med spisning kl. 18-19 for dem, der har lyst.

Tilmelding

Generalforsamlingen behøver ikke tilmelding. Alle er velkomne. Kun medlemmer har stemmeret.

Årsmødet behøver tilmelding senest mandag d. 29. oktober på: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Alle er velkomne.

Pris:

• Medlemmer betaler kr. 50 for deltagelse i spisning.
  • Ikke-medlemmer betaler 100 kr. ved indgangen og kr. 50 for deltagelse i spisning.